Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Bevat oefeningen niveau's i.v.m. volgende aspecten: Nazeggen - Woorden vinden - Zinnen maken - Verhalen vertellen - Gesprekken voeren
Leerstoornissen. --- Schoolrijpheid. --- Taalstoornissen --- Kinderen. --- 475.2 --- taaltraining (ler) --- schoolrijpheid
Choose an application
Language Development. --- KVH-BOM --- #KVHB:Taalstoornissen; kinderen --- #KVHB:Taalontwikkeling --- #KVHB:Mentaal gehandicapten --- #KVHB:Communicatie; gehandicapten --- ontwikkelingsstoornissen --- taaltraining --- Development, Language --- Developments, Language --- Language Developments --- Psycholinguistics --- Language development. --- Language Development --- Language Acquisition --- Acquisition, Language
Choose an application
Teacher education. Teacher's profession --- Didactics of languages --- Sociolinguistics --- Language and languages --- Language teachers --- Language awareness --- Training of --- -Language and languages --- #KVHA:Taalonderwijs --- #KVHA:Taaltraining --- Linguistic awareness --- Metalinguistic knowledge --- Awareness --- Psycholinguistics --- Foreign languages --- Languages --- Anthropology --- Communication --- Ethnology --- Information theory --- Meaning (Psychology) --- Philology --- Linguistics --- Teachers --- Language teachers - Training of --- Language and languages. --- Language awareness. --- Training of.
Choose an application
Didactics of languages --- Sociolinguistics --- Language and languages --- Individual differences. --- Study and teaching. --- Individual differences --- Philology & Linguistics --- Languages & Literatures --- Study and teaching --- -Individual differences --- #KVHA:Taalonderwijs --- #KVHA:Taaltraining --- Differences, Individual --- Difference (Psychology) --- Foreign languages --- Languages --- Anthropology --- Communication --- Ethnology --- Information theory --- Meaning (Psychology) --- Philology --- Linguistics --- Foreign language study --- Language and education --- Language schools --- Language and languages Study and teaching --- Language and languages - Study and teaching.
Choose an application
Kinderen met taalontwikkelingsstoornissen krijgen al decennia lang veel wetenschappelijke aandacht. De behandeling van taalgestoorde kinderen door logopedisten gebeurde echter veelal intuïtief. Pas de laatste jaren is er meer wetenschappelijke belangstelling voor ontstaan.*Taaltherapie voor kinderen met taalontwikkelingsstoornissen* sluit daarop aan en biedt handvatten voor het geven van *evidence based* taaltherapie. Deze uitgave bestaat uit een boek en een cd-rom. De cd-rom bevat onder meer het computerprogramma 'Behandeldoelen taalontwikkelingsstoornissen'. Dit maakt het de logopedist makkelijk om de behandeldoelen voor taaltherapie te bepalen en om deze vervolgens uit te werken tot een behandelplan voor elk individueel kind. Het programma is toegespitst op drie soorten doelen: taaldoelen, doelen voor communicatie en participatie, en doelen in relatie met onderliggende stoornissen. In het boek licht de auteur het gebruik van het computerprogramma toe en legt zij een theoretische verantwoording af voor de behandeldoelen die daarin gebruikt worden. In het laatste deel van het boek worden behandelsuggesties gegeven voor kinderen met een taalniveau van 0 tot 6 jaar. Op de cd-rom zijn deze uitwerkt in de vorm van concrete thema's, scripts met afbeeldingen en liedjes, woordenlijsten, en een stappenplan voor taaltherapie met prentenboeken. Taaltherapie voor kinderen met taalontwikkelingsstoornissen stelt ervaren logopedisten en logopediestudenten in staat om op een eenvoudige manier een goed gefundeerd behandelplan te ontwikkelen. Deze uitgave bestaat uit een boek en een cd-rom. De cd-rom bevat onder meer het computerprogramma 'Behandeldoelen taalontwikkelingsstoornissen'. Dit maakt het de logopedist makkelijk om de behandeldoelen voor taaltherapie te bepalen en om deze vervolgens uit te werken tot een behandelplan voor elk individueel kind. Het programma is toegespitst op drie soorten doelen: taaldoelen, doelen voor communicatie en participatie, en doelen in relatie met onderliggende stoornissen. In het boek licht de auteur het gebruik van het computerprogramma toe en legt zij een theoretische verantwoording af voor de behandeldoelen die daarin gebruikt worden. In het laatste deel van het boek worden behandelsuggesties gegeven voor kinderen met een taalniveau van 0 tot 6 jaar. Op de cd-rom zijn deze uitwerkt in de vorm van concrete thema's, scripts met afbeeldingen en liedjes, woordenlijsten, en een stappenplan voor taaltherapie met prentenboeken.
Taalstoornissen ; kinderen. --- kleuters --- taalverwerving --- Orthopedagogics --- Kindergarten --- peuters --- taalstoornissen --- #KVHB:Taaltherapie --- #KVHB:Taalstoornissen; kinderen --- taalontwikkelingsstoornissen --- taaltherapie --- Contains audio-visual material --- Taalontwikkeling --- Taalproblemen --- 463.4 --- Spraak- en taalgebrekkigen --- Kinderen --- Spraakproblemen --- Taaltherapie --- Linguïstiek --- Taalvaardigheid --- Taalverwerving --- Taalontwikkelingsstoornissen --- Cursus bachelor in de Logopedie --- ontwikkelingsstoornissen --- 803.3 --- taalontwikkelingsstoornissen (ler) --- taaltraining (ler) --- Cursus bachelor in de Logopedie en de Audiologie --- Kind --- Taalprobleem --- Spraakprobleem --- Taal --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Therapie --- Taalontwikkelingsstoornis --- Bachelor in de logopedie en de audiologie
Choose an application
#KVHA:Taaltraining --- Valdman, Albert --- Language and languages --- -Education --- -#KVHA:Taalonderwijs --- #KVHA:Taaldidactiek --- Children --- Education, Primitive --- Education of children --- Human resource development --- Instruction --- Pedagogy --- Schooling --- Students --- Youth --- Foreign languages --- Languages --- Study and teaching --- Standards --- Education --- Civilization --- Learning and scholarship --- Mental discipline --- Schools --- Teaching --- Training --- Anthropology --- Communication --- Ethnology --- Information theory --- Meaning (Psychology) --- Philology --- Linguistics --- Didactics of languages --- Sociolinguistics --- Langage et langues --- Etude et enseignement --- Normes --- Language and languages - Study and teaching --- Education - Standards --- Standards and standardization in education --- Standards-based education --- Language and languages Study and teaching --- Language and education --- Language schools --- Study and teaching. --- Standards. --- -Study and teaching
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|